sobota, 20 kwietnia 2013

Mój makijaż i niespodzianka dla Was :*

    

Cześć Dziewczyny ! :) Dzisiaj mam dla Was makijaż i niespodzianke ;) 
Jesteście ciekawe ? :)  



Poniżej to co mnie zainspirowało ;)  

 

A teraz przechodzimy do niespodzianki kochane ! 


Mam dla Was konkurs na makijaż koktajlowy ! i na to co Was 

zainspirowało - możecie napisać w kilku zdaniach bądz jak macie fotki to też mile widziane :) 

Wszystkie zdjęcia proszę przesyłać na moją poczte adziulaarzemek@onet.pl 


 z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych" 


zostań obserwatorem mojego bloga i w

komentarzu na blogu zostaw wiadomość ZROBIONE . 

Najlepsze 3 makijaże wraz z inspiracjami zostaną nagrodzone ...   

 Konkurs trwa od teraz do dnia 04.05.2013 ;) 

 Nagroda zostanie wysłana w ciągu 5 dni roboczych ;) 

Przewiduje pierwsze miejsce , wyróżnienia i nagrody pocieszenia ;) 


 





 Zachęcam Was kochane do wzięcia udziału w 

konkursie i dziękuje za Wasze fotki ;) 

 Jakieś pytania ? :) 






2 komentarze:

Madame Misa pisze...

Ja z chęcią wezmę udział w tym konkursie :) Mam tylko pytanie.... czy można wysyłać zdjęcia jeszcze 27? Bo dziś już nie zdążę :<

photoee.blogspot.com
PS: Zostałam już obserwatorem :)

BeautyCrazyForYou pisze...

Termin konkursu zostanie przedłużony do 4 maja :) :*