wtorek, 23 kwietnia 2013

Magic Lipstick ;)

 Pomadki nawilżające  z aloesem i witaminą E od 

Fran Wilson'a ;)   http://www.franwilson.com/index.cfm  



 

Wydają się zwyczajne gdyby nie to że zmieniają 

kolor odcienia w zależności od chemii naszego ciała ;)  

Zielona - zmienia kolor na różowy  

Jasnoniebieska - zmienia kolor na magnetowy lub fuksje 

Żółta - zmienia kolor na miętowy 

Pomarańczowa - zmienia kolor na koralowy 

Czerwona - zmienia kolor na ciemniejszy lub jaśniejszy czerwień



 


Już wkrótce makijaż i moja opinia z pomadkami w roli głównej ;) 

Jesteście ciekawe ? ;)








6 komentarzy:

Kamila Rzemek pisze...

Fajnie wymyslone...widzialam juz u jednej dziewczyny te pomadki:)

Glamworld pisze...

nigdy nie słyszałam o takich pomadkach:) jestem szczerze mówiąc w szoku. Super bajer:)

BeautyCrazyForYou pisze...

Ja też byłam szoku ;) Moge zdradzić że kolor pomadki faktycznie utrzymuje się do 12h albo i dłużej ;)Kupując je miałam duże watpliwości co do jakości ale śmiało można powiedzieć że są świetne! ;)Dziekuje dziewczyny za komentarze ;) Buziaki

Madame Misa pisze...

Jej... świetne :D Też o nich wcześniej nie słyszałam ale chyba warto spróbować bo efekt genialny :)
photoee.blogspot.com

Madame Misa pisze...

A tak wogóle to zgłaszam się do konkursu :) Jutro wyślę zdjęcia :)

BeautyCrazyForYou pisze...

Super ! :) Czekam z niecierpliwościa :) Buziaki