poniedziałek, 20 stycznia 2014

Dzienniak x 2

Cześć Dziewczyny :) 

Dzisiaj mam dla Was dwie propozycje makijażu dziennego :) 

W jednym dzienniaku dominuje brąz i stonowany pomarańcz w drugim róż , odcień granatu i niebieskości :) 

Mam nadzieję że się Wam spodobają :) Koniecznie dajcie znać ... 

Moja pierwsza propozycja 

 

Kosmetyki jakimi wykonałam makijaż 

 


Moja druga propozycja to dzienniak do niebieskiego żakietu :)

 

 

Kosmetyki jakimi wykonałam makijaż 


Ulubione Paletki Sleek aqua collection LAGOON  & OH SO SPECIAL   

 
 

Lubicie takie dzienniaki ?? :)

Miłego wieczorku kochane ;* Aga










4 komentarze:

Agata Tomalla pisze...

Ale dłuugie rzęsiska! I jakie piękne włosy!

Cosmetic Pleasure pisze...

Drugi podoba mi się zdecydowanie bardziej :)

Anonimowy pisze...

Oby dwa śliczne :* Jakie masz wielkie oczy :*

BeautyCrazyForYou pisze...

Dzięki kochane ;* Jeśli chodzi o rzęsy to polecam maskare ze zdjęć jest naprawde świetna , nadaje efekt sztucznych rzęs bez sztucznych rzęs hehe. Moje wielkie oczy zawdzięczam mamie :)a o włosy staram się dbać zawsze i wszędzie i nawet nie wiem kiedy tak urosły :)