wtorek, 4 lutego 2014

Makijaż dla Marty z akcentem fioletu

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was post na szybkoo :) 

Makijaż dla Marty :) 

 z uwagi na ciemną oprawę oczu , i czarne włosy postawiłam na odrobine fioletu .

Zapraszam 

 


Kosmetyki jakich użyłam 

Podkład Revlon ColorStay 330 i 220 cera tłusta i mieszana

Kółko korektorów KRYOLAN No.5

Paleta cieni Beauties factory

Baza pod cienie ArtDeco 

Volume Million Lashes Extra black tusz do rzęs L'Oreal 

Pomadka matowa by H&M wild thing 0305

na koniec cały makijaż utrwaliłam mineralnym pudrem z szafirem JOKO (J22)

 

Zauważyłam że mój aparat lubi mi robić psikusy i twarz Marty wygląda nieco bladziej niż w rzeczywistości ale mimo tego mam nadzieje że makijaż Wam się podoba :) ?



 Lubicie fiolety ?  Miłego wieczorku :)





1 komentarz:

Kamila Rzemek pisze...

Też to znam... mi aparat też często robi na złość i to najbardziej przy osobach z ciemną karnacją... Najważniejsze że wszystko równiutko wyglada z szyją itp i nic nie odcina się od reszty:) Buzka:*