niedziela, 7 lipca 2013

Makijaż paletka ULTRA MATTS V2 SLEEK

Cześć kochane !

 Dzisiaj mam dla Was makijaż wykonany paletka Ultra Matts V2 SLEEK w którym stanowczo dominuje zieleń :) a jakie kolory w dzisiejszym makijażu dominowały u Was ? 


Kosmetyki którymi wykonałam makijaż oka
  • Paletka Ultra Matts V2 Sleek 
  • Baza pod cienie Artdeco
  • Tusz do rzęs Maybelline Mega Plush Volum' Express  

 

 

a tak prezentuje się całość :) 

 

Jak Wam się podoba ?  

Lubicie zieleń

Udanego wieczorku ! ;) papa





5 komentarzy:

Blogowy Świat pisze...

ja zieleń lubię na ubraniach jakoś do makijażu oczy nie mogę się przekonać, może jakbym spróbowała to by mi się spodobało, kto wie ;)

bognyprogram pisze...

Bardzo Ci do twarzy w zieleni:)

Sylwuśka pisze...

ja bardzo lubię zielenie! Pięknie podkreślają tęczówkę!

blaubeere pisze...

pieknie !!! pozdrawiam

BeautyCrazyForYou pisze...

Dziękujee kochane :) Wasze komentarze to wielka motywacja dla mnie :*