poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nawilżająco-ochronna mgiełka do włosów "JANTAR"

Cześć Dziewczyny ! 

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mojego jednego z wielu ulubieńców jeśli chodzi o pielęgnacje włosów ;) 

Jest nim mgiełka do włosów JaNtAr :) Zdecydowanie nr 1 jeśli chodzi o pielęgnacje i nawilżenie  ;)

Zapraszam ! 

 
Zapewnienia producenta :

Mgiełka nawilżająco-ochronna z wyciągiem bursztynu i filtrami słonecznymi do włosów. Zawiera aktywny wyciąg z bursztynu, proteiny pszeniczne, ekstrakt z zielonej herbaty d`pantenol. Nawilża, wzmacnia i chroni włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska w każdych warunkach. 

Moja opinia : 

Przyjemny delikatny zapach 
Nie obciąża włosów 
Wygodne i poręczne opakowanie z atomizerem
Świetnie nawilża 
Ułatwia rozczesywanie 
Zapobiega puszeniu się włosów
Świetnie się sprawdza jeśli ktoś ma problem z przetłuszczającymi się włosami 
Rewelacyjna cena ok 6zł za 200ml
Zdecydowanie lepsza od wcierki do włosów tej samej firmy 
Nie podrażnia skóry głowy 
Wysoki filtr UV dlatego świetnie nadaje się na wakacje 
Zapobiega wypadaniu włosów 



Jedynym minusem który zauważyłam przed zakupem tej mgiełki to alkohol który znajduje się w jej składzie ale postanowiłam zaryzykować i stwierdzam że nie powoduje wysuszenia przynajmniej na moich włosach ... a jest to już druga buteleczka mgiełki Jantar jaka mam ;) 

 

Macie ? polecacie czy raczej odradzacie ? :)

Dajcie koniecznie znać ... ;) 

a na koniec ja i moje życzenia na rok 2014 dla Was :* 

SPOKOJNEGO NOWEGO ROKU 
DUŻO SUKCESÓW I ZADOWOLENIA Z ŻYCIA KOCHANE 

 

papa Aga








2 komentarze:

Agata Tomalla pisze...

Dużo dobrego juz słyszałam o jantarze, pora się chyba w niego zaopatrzyć. I jakie Ty masz piękne włosy!
Zapraszam na nową notkę ;) http://agatasamulak.blogspot.com/

Basia pisze...

Jeszcze nie uzywalam :)
http://basiek-baasiek.blogspot.com/