piątek, 5 kwietnia 2013

Koktajl Owocowy ;)

        Cześć dziewczyny ! ;) 

     To mój pierwszy post hihi ;) 

Mam nadzieję że się Wam spodoba ... 

 Na początek chciałam Wam pokazać jaką magiczną moc ma 

 naturalne zródło witamin . 

 Na teraz przygotowałam koktajl z owoców ;) 

Bo nie od dziś wiadomo 

że kluczem do pięknej i zdrowej cery jest przywiązywanie wagi do 

tego co jemy , a makijaż jest tylko dodatkiem do naszego pięknego

wyglądu .   

Koktajl owocowy z jogurtem naturalnym 





Jagody i ich właściowości :

 Witamina C, witaminy z grupy B, witamina C, PP, prowitamina A, karotenoidy oraz związki mineralne: wapń, żelazo, miedź, fosfor, siarkę, selen, cynk a także błonnik oraz przeciwutleniacze niszczące wolne rodniki oraz zmniejszające ryzyko wystąpienia chorób nowotworowych .

Banany i ich właściwości : 

Banany zawierają wszystkie niemal składniki, niezbędne dla rozwoju organizmu człowieka. 

Węglowodany , 
Błonnik , Białko , Tłuszcz  , Woda , Minerały  . 
 

Maliny i ich właściowości : 

 Zawierają wiele witamin (m.in. C, E, B1, B2, B6) oraz substancji mineralnych (potas, żelazo, magnez, wapń ). 

Truskawki i ich właściowości : 
Truskawka posiada więcej witaminy C niż cytryna, czy grejpfrut . 
Fosfor i wapń wzmacniają kości i zęby oraz poprawiają pracę mięśni .
Ochronią przed anemią, wzmacniają organizm, wpływają odświeżająco na cerę i włosy.
Truskawka to idealny owoc do maseczek domowej roboty. 

;)

Mam nadzieję że się ogarne z blogowaniem i z każdym następnym postem będzie lepiej :)




Brak komentarzy: